19 Kasım, 2010

Yeni Hayat

Simdi aldim haberini yeni bir canin. O ne heyecan, o nasil carpinti, kelimeler nasil bos nasil kucuk hissettiklerinin yaninda. Cok sevdigim, cok can bir arkadasimin bir cani daha olacak, canimin cani olacak... hem de ikincisi. Ilki iki bucuk sene once geldi, hepimizi kendine asik etti. Hele beni... degisik bi bag olustu aramizda binlerce km oteden. Hatta dogmak bile istemedi de telefonda ben ikna ettim cik artik, disarisi daha guzel diye :) Sonra ne zaman gorsem onu, gozumden yaslar geldi severken, dedim ya bi baska seviyorum bu kucuk adami.Bi de ustune annesi babasi beni bu veletin vaftiz annesi yapti o bag oldu mu sana koca urgan. Pederlere inat musluman vaftiz annesi oldum katolik Demir'in, sabaha karsi milletlerarasi vaftiz torenleri yaptik pasamiza.
Simdi bi tane daha geliyo aynisindan o neler yapicak bize kim bilir... Abisi gibi olursa tadindan yenmez, hele bi de kiz gelirse... :)) Dunyalar bizim olur mu olur :)
Taze hayat bu... bos sayfa... beyaz defter... uzuuuun yol...
Sahit olmak ne ala, icinde olmak, uzaktan da olsa resimde olmak, cok sevmek!
Hos geliyorsun Gogulan ailesinin yeni uyesi, cok hos geliyorsun, guzel bi aileye geliyorsun, cok sevileceksin, mutlu bi bebek olacaksin. Annen baban abinden tecrubeli, hic "ne bu simdi" bakisiyla karsilasmiycaksin :) evin kucugu oldugun icin istedigin kadar simaricaksin. Annenleri tebrik ettim, simdi de seni tebrik ediyorum. Dogacak bundan iyi aile mi bulucaktin yani :))
Hadi bakalim bekliyoruz seni. Senden once Gozdemin oglu gelecek sonra sana geri saymaya baslicaz. Ne kiymetlisiniz, ne mutluyum, ne sansliyiz!
 Annelerinizi cok uzmeden, kolay kolay gelin bakiim, teyzeniz dort gozle bekliyor ikinizi de! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder