05 Kasım, 2010

Gorev Tamam!

Eveeet bugun hayvanat bahcesi gorevimizi basariyla ifa ettik! Ben muthis eglendim ama tahmin ettigim gibi Lorenzo'nun pek umrunda olmadi. maymuna bak diyorum havalara bakiyo, kuslara bak diyorum yerlere egiliyo, pek olmadi yani :) Ama ben harika vakit gecirdim.Hayatimda ilk defa krokodil gordum... ve hic hoslanmadim, gormesem de olurmus :) Lorenzo hayvanlarla pek muhattap olmadi ama ilk defa sokaktayken yerlerde emekleme serefine nail oldu ve zevkten oldu. Tek yakinlasmasini kovaladigi tavukla yasadi Allahtan tavuk hanim pek agresif degildi de bizimki pacayi kurtardi. Sanirim uzuuun zaman surecek olan "cocugun sokakta oynayip eve les gibi gelmesi" sendromunun ilk gunuydu bugun. Lolo'yu eve gelir gelmez banyoya sokmak zorunda kaldim! :))
YALNIIIIZZZZZ....Izmir Sasali Dogal Yasam parki harika bi yer, bi Izmirli olarak gurur duydum sehrimde boyle garp standartlarinda bi yer gormekten. Her yer piril piril, bakimli. Demek ki isteyince oluyomus. Demek ki guzel seyler de yapilabiliyomus. Demek ki yapip yakasini koyvermeyince bir yer temiz ve duzenli tutulabiliyomus ve bizim insanimiz da burayi temiz kullanmak konusunda duyarli olabiliyomus. Tek kelimeyle muhtesemdi park. Hem de cok ucuz giris, buyuklere 2 TL, ogrencilere 50 krs. Saka gibi! Icerideki kafelerde de fiyatlar son derce uygun, yiyecekler cesitli ve gayet lezzetli. Ailecek gidip butun gununuzu cok da fazla para harcamadan super keyifli gecirebilirsiniz! Dogal yasam parki oldugu icin hayvanlar ozgur, istedikleri gibi dolasiyorlar oyle kafeslere sikistirilmis kimseler yok. Hepsi mutlu, yedikleri onlerinde yemedikleri arkalarinda, hepsi cok temiz, belli ki cok iyi bakiliyorlar. Zurafanin bakicisini onu elleriyle beslerken gorduk hem de uzuuunca bi sure, yavas yavas... Eh Izmir burasi ne de olsa, hic bisey icin acele yok;) Hayvanlar bile yemleri aheste yiyor...
Acikcasi cocuklugumu hatirladim, pek iclendim falan diyemicem cunku cocukken gittigim Fuar Hayvanat Bahcesiyle alakasi yok buranin. Bin kat gelismisi, guzeli. Bence siz de coluk cocuk, arkadas, sevgili, kari koca, toplasip gidin, muhtesem bir gun gecirin. Tahmin ediyorum bi hayvanat bahcesine gitmeyeli bayagi olmustur, bu harika firsati kacirmayin, havalar da cok sogumadan parkin tadini cikarin. Yol cok kolay; Altinyolun sonundan Karsiyaka'ya donmeyip duuumduz gidiyorsunuz, Cigli Organize Sanayi cikisindan saga donuyorsunuz sonra duuumduz devam. Ordan sonra devamli Sasali Park levhalari var zaten. Cok buyuk bi parkyeri var, park problem degil. Trafik yokken Konaktan yaklasik 25-30dk suruyor .
Yani gitmek sart!
Sheena-Aiden ve Hatice-Ata ile beraber gittik. Facebook'ta bi suru foto koydum buraya ise sadece gunun sonunda Lorenzo ve Aiden'in halini gostericem size!!! :)))

2 yorum: